27 امرداد 1397مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از راهاندازی میز خدمت در تمامی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد. محمدحسین ستوده افزود: در راستای مصوبه هیأت دولت در جهت تسهیل فرآیند اداری در ادارات و نهادهای دولتی در قالب میز خدمت، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در بازه زمانی کوتاه اقدام به استقرار میز خدمت و پاسخگویی به مردم و راهنمایی اربابرجوع در ستاد دانشگاه و واحدهای تابعه در تمامی نقاط حوزه جغرافیایی استان کرده است. وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر با راهاندازی میز خدمت سعی کرده خدمت جدید در جهت به مراجعین در این دستگاه دولتی انجام بپذیرد. مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: میز خدمت علاوه بر استقرار در ستاد دانشگاه جهت استفاده مراجعین در شهرستانهای تابعه در واحدهای بهداشتی و درمانی از شبکههای بهداشت و درمان شهرستانها و بیمارستانها و مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستانهای مختلف راهاندازی شده است و امکانات و تمهیدات لازم جهت اجرایی شدن این طرح در نظر گرفتهشده است. محمدحسین ستوده بیان کرد: نیاز مبرم واحدهای درمانی و بهداشتی را به علت تخصصی بودن حرفه آنها و عدم آشنایی عامه مردم با نوع خدمت ارایه شده در این واحدها، وجود میز خدمت و فرآیند انجام مشاوره به اربابرجوع جهت جلوگیری از اتلاف زمان مردم عزیز و حصول نتیجه در کمترین بازه زمانی ممکن لازم و ضروری است. وی با اشاره به موفقیت و سرعت همراه باکیفیت در انجام این مهم عنوان داشت: حمایتهای ریاست محترم دانشگاه و تأکید مؤکد وی بر اهمیت کار برگزاری جلسات در عالیترین سطوح در راستای انجام این طرح از عوامل دلگرمکننده و تسریعکننده کار بوده است. مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در پایان از همکاران عزیز در مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه که با زحمات شبانهروزی خود موجبات این مهم را محقق کردهاند کمال تشکر رادارم. انتهای پیام/م.غ ۱۰۲۳ با کلیک بر روی لینک زیر اخبار دانشگاه را از کانال سروش دریافت کنید https://sapp.ir/bpumspublicrelation
تاریخ بروز رسانی: 27 امرداد 1397