آگهی جذب نیرو قرارداد پزشک خانواده در شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه

تاریخ نامه: 7 آبان 1404
شماره نامه:
 
استخدام  |   

 

« بسمه تعالي »

آگهي جذب نیرو پزشک خانواده


دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بوشهر در نظر دارد براي تأمين نيروهاي مورد نياز جهت خدمت در شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه استناد به بند 13 صورتجلسه کمیته سرمایه انسانی معاونت بهداشتی دانشگاه به شماره نامه 20/2/5344 /دپ مورخ 1404/04/26 و استناد به بند 105 صورتجلسه شماره 42 کمیته سرمایه انسانی دانشگاه به شماره 20/40815 /دپ مورخ 1403/12/12 از میان افراد واجدالشرایط را از طریق آزمون و پس از طي کردن مراحل گزينش توسط هسته گزینش دانشگاه ، به صورت قرارداد پزشک خانواده  به شرح ذيل جذب نمايد.

 

جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان پست

محل جغرافيايي خدمت

تعداد مورد نياز

جنسيت

شرايط احراز از نظر مدرک و رشته تحصيلي

توضيحات

زن

مرد

کارشناس
علوم آزمایشگاه

مرکز خدمات جامع سلامت عسلویه

1

*

*

کارشناسی
علوم آزمایشگاه

-

 

1- شرایط عمومی جذب نیروی پزشک خانواده دائم

1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی 
2/1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
4/1- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
5/1- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر 
6/1- نداشتن منع استخدام دردستگاه¬های دولتی به¬موجب آرای مراجع قانونی 
7/1- داوطلبان نباید مستخدم بازنشسته و بازخرید خدمت باشند. 
8/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 
9/1- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می¬شوند بر اساس ماده 34 دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی که به تایید هیات امنا در تاریخ 98/01/01 رسیده است .

تبصره : ماده 34 دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون  استخدامی( استخدام پذبرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند منوط به تایید توانمندیهای جسمی ، روانی ، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمسیون پزشکی (طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است). 


2- شرایط اختصاصی جذب نیروی پزشک خانواده

1/2- داشتن حداکثر 35 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی تا تاریخ انتشار آگهی 

* به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 1400/8/19 مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود.مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2.5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در رزمان برگزاری آزمون می باشد.

* به استناد بند ب ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازاء تاهل و نیز هر فرزند دو درصد (2) تا حداکثر ده درصد (10) نمره کل آزمون به نمره مکتسبه فرد اضافه خواهد شد.

تبصره: تخصیص امتیاز فوق‌، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2.5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می‌باشد.

2/2-اولویت ها:

افرادی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند بترتیب در اولویت پذیرش قرار دارند:

بومی:

سهميه بومی 
با توجه به بخشنامه شماره 369488 مورخ 99/7/27 سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 99/6/16 مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم  (4/1) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.

الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.

ب- سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی (براساس فرم پیوست آگهی) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) احراز گردد.

ج- داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن ملاک عمل قرار گیرد.

د- در صورت وجود ابهام درخصوص شهرستان محل تولد نظر اداره کل ثبت احوال استان ملاک عمل خواهد بود.

و- تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام ملاک عمل برای تعیین بومی بودن خواهد بود.

 

نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز 

 فرم استشهادنامه

 فرم درخواست شغل 

 



کلمات کلیدی:
جذب.نیرو     پزشک.خانواده     شهرستان.عسلویه    

تاریخ بروز رسانی:   7 آبان 1404

تعداد بازدید:   ۲
     
 

موارد مرتبط


ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >