آگهي جذب نیروی پزشک خانواده موقت در رشته بهیاری/ پرستاری

تاریخ نامه: 19 خرداد 1404
شماره نامه:
 
استخدام  |   

 

« بسمه تعالي »
آگهي جذب نیروی پزشک خانواده موقت 


مرکز بهداشت شهرستان بوشهر ، در نظر دارد براي تأمين نيروی مورد نياز ، جهت خدمت در واحدهای تابعه خود بر اساس بند 15  صورتجلسه شماره 9914/20 پ د مورخ 7/3/1404  معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، تعداد یکنفر فرد واجدالشرایط را از طریق آزمون کتبی پس از طي کردن مراحل گزينش توسط هسته گزینش دانشگاه ، به صورت قرارداد پزشک خانواده  موقت در رشته بهیاری/ پرستاری به شرح ذيل جذب نمايد. 

 

جدول رشته های شغلی مورد نیاز

عنوان پست

محل جغرافيايي خدمت

تعداد مورد نياز

جنسيت

شرايط احراز از نظر مدرک و رشته تحصيلي

توضيحات

زن

مرد

بهیار/پرستار

مرکز خدمات جامع سلامت خارگ

1

*

*

دیپلم بهیاری- کارشناسی پرستاری

به مدت 9 ماه/پزشک خانواده

*در خصوص شغل بهیار/پرستار:مدت خدمت تا پایان مرخصی زایمان نیروی شاغل در مرکز*

1-    شرایط عمومی جذب نیروی پزشک خانواده موقت
1/1- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح درقانون اساسی 
2/1- داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
3/1- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه برادران)
4/1- عدم اعتیاد به دخانیات ومواد مخدر و روانگردان
5/1- عدم سابقه محکومیت جزایی موثر 
6/1- نداشتن منع استخدام دردستگاه¬های دولتی به¬موجب آرای مراجع قانونی 
7/1- داوطلبان نباید مستخدم بازنشسته و بازخرید خدمت باشند. 
8/1- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران 
9/1- داشتن سلامت جسمانی وروانی وتوانایی برای انجام کاری که برای آن استخدام می¬شوند بر اساس ماده 34 دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون استخدامی که به تایید هیات امنا در تاریخ 01/01/98 رسیده است .
تبصره : ماده 34 دستورالعمل اجرایی برگزاری آزمون  استخدامی( استخدام پذبرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند منوط به تایید توانمندیهای جسمی ، روانی ، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمسیون پزشکی (طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع ) است ) . 

2- شرایط اختصاصی جذب نیرو
داشتن حداقل18 سال سن تمام و حداکثر 26  سال تمام جهت رشته بهیاری و جهت رشته پرستاری تا 35 سال تمام تا تاریخ انتشار اگهی


 2/2-اولویت ها:
افراد ی که دارای هریک از شرایط ذیل باشند بترتیب در اولویت پذیرش قرار دارند:
بومی:
سهميه بومی 
   با توجه به بخشنامه شماره 369488 مورخ 27/7/99 سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد قانون اصلاح ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 16/6/99 مجلس شورای اسلامی نمره مکتسبه داوطلبان بومی بجز شهرستان تهران و مراکز استانها با تعاریف ذیل با ضریب یک و چهاردهم  (4/1) محاسبه و ملاک عمل قرار می گیرد.
الف- شهرستان محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با شهرستان مورد تقاضا یکی باشد.
ب- سکونت داوطلب به مدت حداقل ده سال با ارائه استشهاد محلی )براساس فرم پیوست آگهی) ممهور به مهر نیروی انتظامی (پاسگاه یا کلانتری محل) احراز گردد.
ج- داشتن سوابق تحصیلی در مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان در شهرستان مورد تقاضا با تایید اداره آموزش و پرورش شهرستان مربوطه می تواند به عنوان تمام یا قسمتی از سابقه ده سال سکونت به شرط استشهاد محلی مبنی بر تایید ساکن بودن ملاک عمل قرار گیرد.
د- در صورت وجود ابهام درخصوص شهرستان محل تولد نظر اداره کل ثبت احوال استان ملاک عمل خواهد بود.
و- تقسیمات کشوری در اولین روز ثبت نام ملاک عمل برای تعیین بومی بودن خواهد بود

*به استناد بند الف ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مصوب 19/8/1400 مجلس شورای اسلامی به ازاء تاهل و نیز داشتن هر فرزند یکسال تا حداکثر ۵ سال به سقف محدودیت سنی اضافه می شود.مشروط به آن که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی ،بالای 5/2 نباشد.مبنای تعیین نرخ باروری ،آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در رزمان برگزاری آزمون می باشد .

** به استناد بند "ب" ماده 15 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ازاء تاهل و نیز هر فرزند دو درصد(2) تا حداکثر ده درصد(10) نمره کل آزمون به نمره مکتسبه فرد اضافه خواهد شد.

تبصره: تخصیص امتیاز فوق‌، مشروط به آن است که نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند وی، بالای 2.5 نباشد. مبنای تعیین نرخ باروری، آخرین اعلام رسمی وزارت کشور در زمان برگزاری آزمون می‌باشد.

 

 فرم نحوه ثبت نام

 

فرم درخواست شغل

 

فرم استشهادنامه

 

 



کلمات کلیدی:
پزشک.خانواده     بهیاری     پرستاری     مرکز.بهداشت.بوشهر     دانشگاه.علوم.پزشکی.بوشهر    

تاریخ بروز رسانی:   19 خرداد 1404

تعداد بازدید:   ۴
     
 

موارد مرتبط


ارسال نظر
ايميل :     
نام و نام خانوادگی :  
نظر :
 
حروف تصویر بالا :   
 
 

لینک به این صفحه
< >